Troškovi sublimacione štampe

troskovi-sublimacione-stampe

Troškovi sublimacione štampe

Mnogi koji se bave sublimacijom, kada gledaju na troškove izrade svojih proizvoda, uzimaju u obzir samo koliko troše na boju, papir, podlogu i transport. Ovaj pristup negativno utiče na poslovanje jer režije i rad nisu uračunati u jednačinu – a tu se nalazi najveći deo stvarnih troškova proizvodnje.

Kao rezultat, mala preduzeća mogu postaviti preniske cene da bi održala svoj posao, a osvrću se na smanjenje troškova u onom što misle da je najveći deo njihovih proizvodnih troškova: boja, papir, podloge i transport. Ovo je uobičajena greška koju mala preduzeća i one nove u industriji često nađu u neprekidnom ciklusu pokušavanja da zadrže svoje glave iznad vode i ostanu u poslu.

Naš savet je da uzmete celovitu perspektivu pri izračunavanju troškova pokretanja sublimacionog posla i određivanja cena koje pokrivaju sve proizvodne troškove da biste postigli pravi profit na svakom proizvodu.

Koji su Vaši troškovi?

Bez obzira da li imate posao u kući ili Vašu sopstvenu radnju u gradu, vaša forma troškova je ista: podelite sve operativne troškove za određeni vremenski period sa brojem jedinica proizvedenih u istom vremenskom periodu. Operativni troškovi uključuju SVE očekivane troškove: kiriju, osiguranje, telefon, veb stranicu, e-mail, marketing, računovodstvene takse… Takođe treba uključiti troškove Vaše boje, podloge, papira i dizajna.

Zatim postoje troškovi rada. Čak i ako sami radite, morate platiti sebe. Vaše vreme i stručnost su vredne, zbog čega je tako važno uspostaviti efikasan sistem proizvodnje sublimacije. Vreme provedeno za činjenje bilo čega osim izrade sublimiranih proizvoda za prodaju je promašena prilika za više prihoda. Zapamtite, to je proizvod za koji ljudi plaćaju.

Kako počinješ da računaš? Počnite sa projektovanjem svih svojih očekivanih troškova za godinu, uključujući željenu platu. Zatim odlučite koliko sedmica želite raditi godišnje (tipično 48). Konačno, podelite projektovane godišnje troškove prema tom broju. Ovo će vam dati grubu nedeljnu brojku. Zatim podelite sa 40 sati da biste došli do satnice.

Za ovaj primer, pretpostavimo da su Vaši satni troškovi rada bili vredni 285,00 dinara. Ako možete da odštampate i ispečete 30 predmeta na sat, onda će svaki od njih koštati 9.5 dinara za proizvodnju – bez obzira na cenu boje, papira, podloge ili transporta.

Ovaj primer može izgledati elementarno, ali vrlo precizno ilustruje koliko je važno efikasnost pretvoriti u profit. Što više štampate niži su stvarni troškovi, kada uzimate sve svoje troškove. Mala i nova preduzeća često padaju u zamku da jednostavno posmatraju procenat profita na jednoj jedinici zasnovanoj na opipljivim troškovima, umesto da formiraju celokupnu poslovnu strategiju koja razmatra široku sliku svih troškova uključenih u poslovanje.

Sečenje nije odgovor

Kada poslovođe otkriju da jednostavno ne zarađuju dovoljno novca, prvi instinkt je da smanje troškove.

Mnogi ljudi pričaju o tome kako su sublimacione boje skupe ili kako su neoriginalne boje super ušteda. Sigurni smo da i Vi tako mislite. Kada imate trošak od nekoliko hiljada dinara, to može izgledati kao odlično mesto za smanjenje troškova. Ali realnost je u tome što smanjivanje troškova boje zanemaruje uticaj na profitne marže, a Vaši klijenti rizikuju izgubiti mnogo više nego što bi potrošili na kvalitetne boje i štampače.

Mnoge kompanije ne nude nikakvu ili ograničenu tehničku podršku i samim tim ostavljajući Vas da prilagodite postavke i trošite više materijala. Mincom nudi sve ove vitalne proizvode i usluge našim kupcima.

Sačuvaj efikasnost

Kako povećati efikasnost? Fokusirajte se na to koliko je vreme stvarne proizvodnje i koliko je vreme zastoja. Pronađite način za smanjenje vremena zastoja tako da se maksimalno povećaju ciklusi štampanja.

Ako koristite stariji štampač, onda razmislite o novijem modelu. Napredak u tehnologiji doveo je do bržih brzina i manje potrošnje mastila. Na primer, Sawgrass SG500 je mnogo moderniji štampač u odnosu na Epson L310 štampač, što stvarno povećava kvalitet Vaše štampe.
Materijalni trošak (a ne trošak praznog hoda) je samo procenat svih Vaših operativnih troškova, koji se moraju uzeti u obzir u proizvodnim kalkulacijama.

Zaključak

Ukoliko još uvek niste odlučili za koji štampač da se opredelite dozvolite da Vam pomognemo. U Mincom ponudi možete pronaći Sawgrass SG500 štampač. Naša preporuka je uvek Sawgrass SG500 , iako se na prvi pogled čini kako je ovo skuplja varijanta, sa Sawgrass SG500  štampačem isključujete mnogo troškova održavanja štampača. Drugi štampači koji zahtevaju održavanje te zahtevaju svakodnevnu štampu, što znači da ako preskočite jedan dan štampanja rizikujete da Vam se štampač zapuši. Ukoliko dođe do zapušavanja štampača moraćete kupiti potreban alat za otpušavanje štampača (iz našeg iskustva na Epson štampaču ovaj problem se javlja više puta).

Sa druge strane Sawgrass SG500  ne zahteva održavanje te se sam čisti. Što znači da nikada nećete imati problema i troškova servisa te održavanja ukoliko želite da odete na odmor ili ukoliko taj dan nemate porudžbina. Ovaj štampač automaski se čisti svakodnevno i to ne traje duže od 30 sekundi, takođe nećete imati problema sa prosipanjem boja, dopunjavanjem i zapečenim bojama jer on koristi ketridž sistem u kojem je samo potrebno da se iz spremnika za tonere izvadi prazan toner i ubaci puni.

Ukoliko se odlučite za bilo koji od ovih štampača uvek je isplativije kupovati ih u paketima sa drugom opremom nego zasebno. U tom slučaju imamo sledeće pakete u ponudi:

Sawgrass SG500:

  1. Sawgrass SG500 početni paket
  2. Sawgrass SG500 + 3u1 Termo presa
  3. Sawgrass SG500 + Sublimaciona Peć
  4. Sawgrass SG500 + 3u1 Termo presa + Sublimaciona Peć

Deli ovaj post

Komentara (2)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *


Zakažite poziv
Email

🙏 Dobrodošli na sajt Mincom!
Kako Vam možemo pomoći?