Troškovi sublimacione štampe i izračunavanje cena

Troškovi sublimacione štampe i izračunavanje cena

Troškovi sublimacione štampe i izračunavanje cena

Troškovi sublimacione štampe i izračunavanje cena

Postavljanje prave cene

Troškovi sublimacione štampe i izračunavanje cena su jedan od glavnih faktora započinjanja sublimacionog biznisa. Jedno od najčešćih pitanja koje nam naši klijenti postavljaju je koliko bi trebao da naplatim za ovaj proizvod? Ovo se može činiti kao jednostavno pitanje, ali u stvarnosti cene proizvoda mogu biti kompleksne.

Morate uzeti u obzir pravu cenu proizvodnje, zahteve tržišta, konkurenciju, vrednost proizvoda i željeni profit. Ovo je pogled na svako područje koje treba razmotriti kada se približavate određivanju cena, kao i neke najbolje prakse koje će vam pomoći da napravite pravi izbor za vaše poslovanje.

Stvarna cena proizvodnje

Bilo da dekorišete šolje ili druge proizvode noću i prodajete ih tokom vikenda, ili imate svoju sopstvenu svakodnevnu uslugu, vi imate biznis. Taj biznis vas košta novca svakog momenta tokom dana- od struje koja protiče kroz vaš laptop, štampač i presu do fizičkih proizvoda koje kupujete i članstva u lokalnoj privrednoj komori. Sve to treba biti uključeno u kalkulaciju stvarne cene vašeg preduzeća.

Ne možete pogledati samo u trošak proizvoda, boje i papira kako bi dobili troškove izrade jednog proizvoda. Kada to uradite, ne nadoknađujute to što trošite na sve ostalo što je potrebno da bi vaš posao bio pokrenut: takse za događaje, komunalije, isporuke robe, poštarina. Softver, grafika, marketinški i promotivni artikli, vizit karte, gas, kilometraža, preplate, članstva, osnovno održavanje, itd.

Najvažniji od ovih troškova? Rad. Kada radite za sebe, vaše vreme je dragoceno. To raste još više kada ste dovoljno porasli da biste zaposlili dodatnu pomoć. Čak i ako sada ne vidite svoje sopstveno vreme kao stvarnu cenu, razmislite o tome koliko novca ćete morati da izdvojite ako morate da platite nekom drugom za ono što vi radite kako biste vodili svoj biznis.

Na to biste primenili određenu novčanu vrednost po satu pa bi to trebali raditi i ukoliko radite sami. Zašto? Zato što ste u poslu da zaradite novac. Ako ne strukturišete svoje poslovanje tako da od početka prikupljate platnu kartum verovatno niste na dugoročnom planu rasta.

Zahtevi tržišta, konkurencija i percipirana vrednost

Bacite pogled na to šta vaši konkurenti naplaćuju za isti ili sličan proizvod. Ovo će vam dati dobru ideju o zahtevima tržišta i cenama koje će izdržati. Na primer, prilagođeni otirači su sada popularni u svetu sublimacije. Iz tog razloga mnogi koji se bave sublimacijom kupuju ovakve proizvode iz bilo kojih radnjih dok god im cena odgovara te na njih sublimiraju logoe firmi, tekst, dizajn, slike, pa čak i sezonske/ specijalne poruke. Troškovi proizvodnje su približno isti. Ipak, maloprodajne cene mogu varirati od 1000-2500 dinara. Zašto je to tako? Sve zavisi od toga šta njihovo tržište zahteva i od percipirane vrednosti proizvoda.

Percipirana vrednost je količina novca za koju klijen veruje da proizvod vredi. Više uobičajeni dizan, kao što su Božoćne slike i tekst koji govori Srećan Božić, možda neće biti toliko tražen kao isti dizajn koji nudi “Srećan Božić od Teodorovića”. To je zbog toga što bilo ko može kupiti uobičajen dizajn, koji je masovno proizveden. Ako proizvod mogu posedovati stotine, ili hiljade ljudi, smatra se uobičajenim. Ali kada dodate ime, datum, sliku ili neki drugi prilagođeni sadržaj, proizvod se smatra posebnim i više vrednim.

Percipirana vrednost vašeg proizvoda takođe može varirati u zavisnosti od očekivanja na svakom tržištu. Kompanije sa promotivnim i marketinškim budžetom mogu razmotriti plaćanje 2500 dinara za otirač sa svojim logom. Pojedinačni kupac može to doživeti kao previše, kako je proizvod jednostavno dekorativan. Važno je da tačno pročitate šta je vaše tržište spremno da plati za prozivode, pre nego što počnete da razmišljate o tome koliko ćete naplatiti.

Kao dodatak ovome, takođe treba da uzmete u obzir koliko vaša konkurencija naplaćuje. Ako naplaćuju mnogo nižu cenu u odnosu na maloprodajnu cenu, nego što vi to možete, možda ćete hteti da razmislite da li ponuda ovog prozvoda ima finansijskog smisla. Ali ako vidite da možete naplatiti istu, ili nižu cenu, onda vam to možda može pomoći pri povećanju vaše prodaje.

Željeni profit

Razmislite kako želite da zaradite novac. Kada pričamo o dekoraciji proizvoda, postoje samo dve opcije: maloprodaja, ili veleprodaja.

Ako pratite maloprodajni model, profit po jednom proizvodu je visok. Međutim, morate da utrošite vreme na pronalaženje kupaca, prodaju i dostavljanje njihovih proizvoda. Sa ovim pristupom, koristite savete koje smo već naveli za kalkulisanje stvarnih troškova i onoga što će tržište imati za određivanje cena.

Kada pratite veleprodajni model, prodajete drugom preduzeću koji će zatim prodati vaš proizvod kupcima. Vi morate da napravite profit, ali tako moraju i oni, pa će vaša cena po proizvodu biti mnogo manja nego ako biste prodavali direktno kupcima.

Ključ cena i zarađivanja novca kao veletrgovac je količina proizvoda koje prodajete. Vaše prodajne cene su znatno niže po jedinici od prodaje u maloprodaji, ali preduzeća će često kupovati na veliko, tako da ćete prodati više proizvoda po porudžbini.

Izračunavanje stvarnih troškova proizvodnje je veoma važno sa ovim pristupom, s obzirom da su vaše cene znatno niže. Takođe ćete morati da razmotrite koliko će se proizvod prodavati za kupce vaših kupaca i utvrditi da li možete ostvariti pristojan profit prodajom na veliko.

Možete takođe kombinovati ova dva modela tako da dobijate profit i od veleprodaje i od maloprodaje. Ovo može pomoći u dopunjivanju prihoda tokom sporih perioda u godini.

Kao što možete videti postoji mogo toga o čemu treba razmisliti i razmotriti kada razvijate strategije cene za vaš biznis. Nemojte se plašiti da eksperimentišete sa vašim cenama i bacite dobar pogled na sve vaše troškove proizvodnje. Možete saznati da možete dobiti mnogo više za proizvod nego što ste mislili pre.

Kako upravljati poslovnim troškovima sublimacije

Koliko novca stvarno trošite na sublimaciju? Precizno obračunavanje svih troškova čak i onih o kojima ne razmišljate kao o poslovnim troškovima, kao što su gas, ili kilometraža – je jako važno u izgradnji i cenovnih i profitnih strategija. Sav novac koji se troši na vođenje vašeg posla mora biti uračunat u vaš model određivanja cena, kako bi se osigurala profitabilnost.

Ako nakon što to uradite, i dalje ne zarađujete dovoljno za razvoj vašeg poslovanja, možda je vreme da pogledate gde možete smanjiti vaše troškove. Kada je u pitanju upravljanje troškovima za vaš posao sublimacije, treba da se usredsredite na to da svoju produkciju i kupovinu učinite što efikasnijom, jer je to mesto gde imate najviše prostora za uticaj na vašu konačnu liniju.

Pokazaćemo vam 3 načina na koja možete održavati svoj biznis efikasnim.

1.Kupujte strategijski

Troškovi dostave su neophodan trošak u sublimaciji. Većina dobavljača nije lokalna i moraće vam isporučiti sve vrste zaliha. Uplaćivanje više manjih narudžbina tokom godine završava sa većim troškovima dostave, nego poručivanje 2-3 puta godišnje.

Postoji par razloga za to. Prvo, mnogi dobavljači nude besplatnu dostavu ako potrošite minimalni iznos novca. Ovo je velika ušteda koju bi bilo super da iskoristite ako možete. Drugo, rad i materijali koštaju više kada poručujete pet artikala u pet kutija, nego pet artikala u jednoj većoj kutiji. To čini troškove isporuke za veće porudžbine manjim, nego za više manjih narudžbina, u većini slučajeva.

Imajući ovo na umu, isplanirajte kupovinu potrošnog materijala kako biste minimizirali troškove transporta. To može značiti zadržavanje određenog inventara, ali i to ima neke prednosti. To uključuje brzo ispunjavanje porudžbina, ponudu novih proizvoda i prodaju više artikala. Takođe, iskoristite prednosti prodaje i promocije. Neke su godišnje, poput Crnog petka, Nove godine, Valentinova, Božića, Uskrasa, Osmog marta itd. i možete ih planirati unapred. Druge se najavljuju putem društvenih medija i mejlova, stoga budite sigurni da pratite svoje dobavljače i njihove vesti.

2. Strategijski planirajte prodaju

Vaš cilj bi trebao biti da odštampate što je više artikala po satu moguće, a to znači da je prodaja stabilna. Na taj način smanjujete troškove proizvodnje po stavci. Zašto? Zato što se vaš rad koristi što efikasnije. Razmislite o ovome. Ako nekome plaćate 1000 dinara po satu za štampanje vaših proizvoda, a ostvarujete profit od 1500 dinara po stavci, da li ima više smisla imati 1 ili 10 artikala po satu? Sa jednim artiklom vaš trošak rada je 1000 dinara, ostavljajući vam samo 500 dinara profita. Ako se jedna ili više šolja razbije, ili se slike oštete tokom proizvodnje, zapravo možete izgubiti novac. Međutim, ako se napravi 10 artikala bez otpada, vaš profit je mnogo bliži 5000 dinara. Cilj je da se svaki radni dan u nedelji popuni štampanjem i presovanjem. Neki odgovori na ova pitanja vode vašu prodajnu strategiju. Koji proizvodi se najbolje prodaju? Šta promovišete ove nedelje, ili meseca kako biste zadržali taj raspored proizvodnje?

3. Smanjite otpad

Otpad vas može koštati mnogo vremena i novca. Postoje dokumenti za učenje i razvoj efikasne rutine proizvodnje sublimacije. Kao što je naprimer tabela koju možete skinuti sa našeg sata u kojoj su iskazane sve temperature i vremena za svaki proizvod, na taj način smanjenje otpada postaje mnogo lakše jer manje grešite na osnovnim zadatcima. Napravite priručnik za svoju proizvodnu rutinu, tako da se vi i drugi možete prisetiti kada god je to potrebno koje je vreme, temperatura, pritisak ili tehnika proizvodenj određenog proizvoda. Takođe, pobrinite se da imate proizvodnu opremu i potrošni materijal na koje se možete osloniti. Kvalitet jeftine šolje neće biti tako dobar kao kvalitet one koja košta više – ili može biti bolji. Testirajte kvalitet substrata i opreme pre nego što se obavežete da ćete ih koristiti kao svoje proizvode.

Kada smanjujete proizvodni otpad štedite novac. Kada razmišljate o tome kako da učinite vašu trgovinu efikasnijom, pogledajte oko sebe i vidite gde možete da napravite trenutna poboljšanja. Pratite svoje promene i veoma dobro ćete videti razliku.

Ukoliko ste zainteresovani da počnete svoj sublimacioni biznis kod nas možete pronaći sve što vam je potrebno:

Ukoliko imate još dodatnih pitanja ili želite da viditie proces dobijanja sublimacionog proizvoda. Uvek Vam stojimo na raspolaganju za obuku ukoliko želite da kupite jedan od naših paketa. Ili možete posetiti naš youtube kanal i saznati sve o štampanju i pečenju proizvoda.

Share this post

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *