Marketing u svetu sublimacije

prodaja i marketing

Prodaja i marketing u svetu sublimacije

Prodaja i marketing u svetu sublimacije predstavljaju bazu svakog uspešnog poslovanja iz prostog razloga što moramo ići paralelno sa konkurencijom ili ispred nje. Svakodnevno moramo raditi na našem postojanju, isticanju naših proizvoda. Ukoliko ne postoji reklama ne postojimo ni mi kao brend. Marketing sam po sebi obuhvata skup instrumenata kojima firma ili pojedinac upravlja kako bi predstavio sebe na tržištu. Da li ste čuli za izraz 4P? Ako niste dajemo Vam prevod te iste skraćenice:

Price, Product, Place, Promotion (cena, proizvod, distribucija, promocija)

Da ne bismo puno vremena posvećivali samom definisanju marketinga želimo da Vam objasnimo svrhu ovog konkretnog teksta. Cilj nam je da Vam damo savete I instrukcije kako da na jedan nov I inovativan način preuzmete stvari u svoje ruke I počnete da radite na reklamiranju svog proizvoda ili usluge. Do sada ste promo materijal uglavnom štampali preko manjih ili većih štamparija. Navikli ste na štampu velikih formata I klasičnih definicija.

Predpostavimo I da ste sitniji promo materijal poput hemijskih olovki, upaljača, privezaka navikli da štampate na taj način ali sve to u velikim tiražima. Tu dolazimo do potpune transformacije opcija za rešavanje izrade promo materijala. Postoji vrsta štampe koja menja ovakav pogled na marketing a to je SUBLIMACIJA.

Po čemu se sublimaciona štampa razlikuje od drugih tehnika štampe?

Razlike su mnoge ali mi smo odlučili da istaknemo one najbitnije. Pre nego što izložimo prednosti I vrline ove vrste štampe želimo da naglasimo da su druge tehnike štampe I dalje neophodne I da će uvek biti neophodne kada su u pitanju veliki formati, štampa na papiru, folijama, ambalaži... Šta je sublimacija I kako ona podiže naš kvalitet u marketingu? Sublimacija kao poseban vid prenosa otiska omogućava štampu na proizvodima koje možda niste mogli ni da zamislite. Tu spadaju štampa na kamenu, staklu, keramici, drvetu, pamuku, metalu itd.

Šta nam to govori?

Govori nam da možemo reklamirati I brendirati naš logo ili drugi vid dizajna na sto I jedan način. Kad kažemo sto I jedan način, ne mislimo figurativno već bukvalno. Zar nije vreme da se otrgnemo od konvecionalnih načina reklamiranja. Zar nas nisu prevazišli klasični plakati, posteri, baneri, letci , brošure, klasične vizit karte? Istraživajući tržište tokom dugogodišnjeg iskustva zaista možemo reći da je naše mišljenje usmereno ka tome da želimo nešto novo I drugačije.

Zašto izabrati sublimaciju a ne druge konvencionalne vrste štampe?

Sublimacija Vam upravo omogućava da štampate fotografije, logoe ili tekst na bilo kom materijalu I površini. Zamislite koliko kreativnih I inovativnih promo proizvoda možete napraviti ukoliko se odlučite da se pozabite sublimacionom štampom. Čak I da pomislite „Da, ali u štamparijama možemo štampati sve I svašta I to kvalitetno“ , čekajte. Da li Vam štamparija omogućava štampu na 100 upaljača a da svaki od njih ima drugi dizajn a da pritom to ne utiče na cenu. Odgovor je NE! Zato smo tu da branimo sublimaciju. Hoćete hemijsku olovku. Može. Birajte koliko komada I koliko različitih dizajna želilte I to će te moći putem sublimacije. Probajte samo da zamislite reakciju kupaca ili korisnika kada ugledaju promo proizvod koji nigde drugde nisu videli. Odštampajte reklamu na kamenu, staklu, raznim vrstama šolje, jastuku. Zar to nije izvanredno. Definišite svoju ciljnu grupu, definišite formu reklame I uplovite u beskonačan krug ideja za Vaš marketing.

Saveti za uvođenje personalizovanih proizvoda

Dakle, rešili ste da proširite tržište personalizovanih poklona ali pitanje je na koji način to uraditi da bi bilo efektno. U nastavku Vam dajemo par koraka kojih se možete držati.

  1. Kome želite da prodate proizvode? Da li tražite nove klijente ili proširujete područje sa već postojećim mušterijama? Neophodno je dati odgovore na ova pitanja pre bilo kakvih planova vezanih za razvoj posla.

  2. Počnite sa elementima koji neće poremetiti postojeći biznis. Zakoračite u nešto Vama primamljivo ali vodite računa da time ne odvratite mušterije.

  3. Sada posedujete izvore. Koju opremu imate za sublimaciju personalizovanih poklona? Da li imate osoblje koje će adekvatno obavljati posao, prezentovati Vaše proizvode?

  4. U kojem pravcu želite da Vaš posao raste – upravljanje, pokloni, promotivni materijal…? Počnite sa proizvodima u oblasti koju želite da proširite i posmatrajte povratnu reakciju korisnika. Morate se pripremiti na sitne promene plana, prilagođavanje korisnicima, da bi dobili odgovor kojem se nadate.

Saveti vezani za marketing i prodaju nisu jedini saveti koje je Mincom tim pripremio za Vas. Na našem sajtu možete pronaći i mnoge druge korisne i konkretne savete među kojima su i:

Pored foto poklona, bavimo se i izradom fotoknjiga. Pogledajte više na www.cewe.rs.